ברוכים הבאים לעמוד השאלות הנפוצות
שירות הלקוחות שלנו פועל בין הימים א' - ה' בין השעות 10:00 ל17:00 בערב, אנא גלו הבנה בתקופות החגים זמנים עלולים להשתנות.
במידה והינכם מסופקים מהשאלות והתשובות שלנו בדף זה, אתם יכולים לפנות אלינו בדף צרו קשר בתפריט האתר.
משלוחים, החזרות ושינויים
מה הם זמני האספקה שלכם?
אנו שואפים לספק את ההזמנות שלכם במהירות האפשרית.
כל הזמנה שבוצעה עוברת עיבוד של 1-3 ימי עסקים שהם כוללים את הכנת ההזמנה למשלוח.
לאחר מכן, ההזמנה תצא אל הלקוח במשלוח לנקודת החלוקה/עד הבית ויגיע תוך 7-14 ימי עסקים.
בתקופות החגים והמועדים מועד ההגעה ללקוח יכול להתארך בעד 10 ימי עסקים.
מהי מדיניות ההחזרות שלכם?
אנחנו מבינים שלפעמים יש צורך בהחזרות. אם אינך מרוצה מהרכישה שלך, יש לך 14 ימים להחזיר את הפריט אלינו. יש לוודא שהמוצר אינו בשימוש, באריזתו המקורית, ומלווה בהוכחת הרכישה. למידע נוסף על החזרות, החלפות מדיניות ההחזרות המלאה שלנו, אנא לחץ כאן.
האם אני יכול לשנות את המידה אם אני לא מרוצה?
כן, מי שמעוניין להחליף את הנעליים שלו יכול לעשות זאת עד 14 ימים מקבלתן.
הכנסו לקישור הנ״ל על מנת להכנס לפורטל ההחלפות שלנו - לחצו כאן
האם אני יכול לבטל את ההזמנה שלי?
כן, לכל הלקוחות שלנו יש אפשרות לבטל את העסקה תוך 24 שעות מרגע הזמנתן - יש ליצור איתנו קשר.
שימו לב כי לאחר 24 שעות, ביטול העסקה תהיה תלויה בדעת החברה מכיוון שההזמנה מועברת לביצוע.
במידה וההזמנה יצאה לדרך, לא נוכל לבטל אותה. על הלקוח לחכות לקבלתן ולאחר שקיבל אותן, ליצור איתנו קשר.
איך אני יכול לעקוב אחרי ההזמנה שלי?
לאחר שההזמנה שלך נשלחה, תקבל דוא"ל אישור עם מספר מעקב. אתה יכול להשתמש במספר מעקב זה כדי לעקוב אחר התקדמות המשלוח שלך. אם יש לך חששות לגבי מצב המשלוח של ההזמנה שלך, אנא צור קשר עם צוות תמיכת הלקוחות שלנו.
איך אפשרי ליצור קשר עם מרלין?
אנחנו כאן כדי לעזור לך! אתה יכול להגיע לצוות תמיכת הלקוחות שלנו באמצעות דוא"ל בכתובת hello@marline.co.il. הצוות המסור שלנו זמין לענות על שאלותיכם ולספק כל סיוע נדרש.
שימו לב שכרגע אין לנו קו טלפון, אך אנו עובדים באופן פעיל על הוספת אפשרות זו בעתיד.
אנו מקווים שהשאלות הנפוצות הללו ענו על חלק מהדאגות שלך. אם יש לך שאלות נוספות או שאתה זקוק למידע נוסף, אנא אל תהסס לפנות אלינו.