איך אפשרי ליצור קשר עם מרלין?
אנחנו כאן כדי לעזור לך! אתה יכול להגיע לצוות תמיכת הלקוחות שלנו באמצעות דוא"ל בכתובת hello@marline.co.il. הצוות המסור שלנו זמין לענות על שאלותיכם ולספק כל סיוע נדרש
שימו לב שכרגע אין לנו קו טלפון, אך אנו עובדים באופן פעיל על הוספת אפשרות זו בעתיד.
אנו מקווים שהשאלות הנפוצות הללו ענו על חלק מהדאגות שלך. אם יש לך שאלות נוספות או שאתה זקוק למידע נוסף, אנא אל תהסס לפנות אלינו.
האם אפשר ליצור איתכם קשר טלפוני?
לצערי הרב לא,
כרגע אין לנו מענה טלפוני זמין אשר יכול ללוות אותכם בחיפוש אחר הנעליים הטובות עבורכם.
אבל אנו עובדים על פתיחת שלוחה טלפונית בקרוב ונעדכן אותכם לגביה.
בינתיים נוכל לעזור לכם בצורה המהירה ביותר דרך המייל או דרך הטופס כאן ונחזור אליכם במהירות האפשרית
כמה זמן ייקח להזמנה שלי להגיע?
זמני המשלוח שלנו מ7 ימי עסקים עד 14 ימי עסקים (לפי 800 ההזמנות האחרונות שלנו הממוצע עומד על 10 ימי עסקים) אך שימו לב שזה יכול להשתנות לפי מיקום מגורכם ודברים אחרים שבהם אנו לא יכולים לשלוט כגון המצב הבטחוני.
זמני המשלוח ייקרו בין הימים א' - ה׳, לא כולל סופי שבוע וחגים. אתם עדכונים במייל ובסמס בנוגע להזמנה שלכם.
אני לא מרוצה מההזמנה, מה לעשות?
קודם כל חשוב לנו להגיד שאנו פתוחים לשמוע ממכם על הכל ונשמח לחוות דעתכם בנוגע לנעליים שלנו.
המטרה העילאית שלנו היא לגרום לכם לחווית חווית הליכה טובה ובריאה יותר
במידה ולא הצלחנו אז הכל בסדר, שלחו לנו במייל את הטופס הנ״ל - טופס בקשה להחזר כספי בטווח של 14 ימים מקבלת הנעליים ונציג שלנו יפנה אליכם ולאחר ההחזרה תקבלו החזר כספי לחשבונכם.
הנעליים מצוינות אבל המידה לא, מה לעשות?
קודם כל אנו שמחים לדעת שאתם אוהבים את הנעליים, זה חשוב לנו מאוד!
במידה והמידה אינה טובה לכם, פנו אלינו בטווח של 14 ימים מקבלת הנעליים ואנו נוציא לכיוונכם הזמנה חדשה במידה החדשה והמתאימה לכם.
האם אפשר למצוא אותכם בסניפים פיזיים?
לא,
אין לנו כרגע סניפים פיזיים, אנו פועלים באופן מקוון בשלבים אלה, אך בעתיד אנו בוודאות נפתח מקום אשר תוכלו לבוא, לראות ולנסות את הנעליים בעצמכם.